שירות לקוחות:
ימים: א'-ה' 9:00 - 19:00;
ברגע שגילית כי יש תקלה במכשיר המייזו שלך כדאי שתקדים ותגיע אלינו עם המכשיר התקול. אנו נקלוט אותו ממך ונבדוק מהי התקלה ממנה סובל הטלפון שלך. לאחר איתור התקלה נבצע הערכה של אורך זמן התיקון ונעדכן אותך בכל פרט. לאחר מכן כל שנותר הוא לעשות תמחור של התיקון. כל שנדרש ממך הוא להיות זמין אלינו במהלך היום על מנת לאשר לנו את המחיר הנקוב והתחלת הטיפול במכשירך. ברגע שאישרת – אנו יוצאים לדרך. במידה וזוהי תקלה פשוטה והמכשיר התקבל בשעות הבוקר במעבדה שלנו תוכל לקבל אותו תקין כמו חדש עוד באותו היום! במידה והתקלה דורשת יותר זמן עבודה נעדכן אותך גם בזה ונשתדל לבצע את התיקון במהירות האפשרית. אנו מבינים ויודעים כמה הטלפון הסלולרי הוא חשוב לך בהתנהלות היום יומית בשגרה ולכן תדע כי אנחנו עושים את כל המאמצים לתקן כל מכשיר בזמן הקצר ביותר. ברגע שהמכשיר שלך מוכן ומתוקן אנו מעדכנים אותך ותוכל להגיע לאסוף אותו מהסניף. במידה ואין ביכולתך להגיע אלינו – אנו נגיע אליך בעזרת שירות המשלוחים שלנו.
כל התיקונים במכשירי המייזו נעשים עם חלקי חילוף מקוריים באיכות הגבוהה ביותר שאפשר למצוא. אנחנו לא מתפשרים על איכות ולכן משתמשים רק בחלקים חדשים לגמרי. כל תיקון עם חלקי חילוף מקוריים מקנה לך אחריות על המכשיר המתוקן. כך כשאתה מחליט להפקיד את הטלפון שלך בידי הטכנאים המקצועיים והמוכשרים שלנו – אתה עושה את המעשה הנכון. מבטיחים לך כי העבודה שהם מבצעים היא הטובה ביותר ואתה תצא מרוצה.
מחכים להכיר אותך ולעזור לך בתיקון מייזו שלך על מנת שתוכל לחזור לשגרה כמה שיותר מהר. ככל שתקדים ליצור איתנו קשר כך – תקבל חזרה את המכשיר התקין מהר יותר בחזרה אליך.