שירות לקוחות:
ימים: א'-ה' 9:00 - 19:00;
יש לך בעיה במכשיר הLG שלך ואינך יודע לשים את האצבע איפה הבעיה ומה לעשות איתה? תגיע אלינו ותוכל לקבל תשובות. כשאתה מגיע אלינו אל אחד מהסניפים אנו מקבלים ממך את המכשיר, מבצעים הערכה ראשונית של סוג התקלה ומיד מעדכנים אותך בכך. לאחר איתור התקלה המכשיר שלך ממשיך במסלול ועובר להערכת זמן תיקון התקלה והעלות הכרוכה בתהליך כולו. אתה שותף מלא בכל התהליך ומודע בזמן אמת למה שקורה בשטח. תוכל להמשיך את התיקון או להפסיקו במידה ומשהו לא נראה לך. אנו דואגים להיות מולך ומול כל אחד מהלקוחות שלנו בשקיפות וכנות מלאה. אם לדעתנו התקלה במכשיר שלך לא שווה תיקון אנו מעדכנים ולא גובים ממך כסף. יש לנו במלאי חלקי חילוף מקוריים ברמה הגבוהה ביותר. לכן כל תקלה שאנו מתקנים עם אותם חלקי חילוף היא תקלה שלא חוזרת ואתה גם מקבל אחריות לתקופה מוגדרת על תיקון המכשיר. לא תוכל למצוא מעבדה איכותית ומקצועית יותר מהמעבדה שלנו. נציגי השירות שלנו הם אנשים שעברו סינון מוקפד לפני שהגיעו אלינו ויכולים לעזור לך בכל פניה.
אנו מאמינים קודם כל בלתת שירות טוב. שירות טוב זה בהכרח גם מחיר טוב. לכן אנו מציעים לך תיקון LG במחיר סופר משתלם והוגן. לא תמצא כאלו מחירים באף מקום אחר. המקצועיות של הטכנאים שלנו מוכיחה את עצמה כל יום מחדש ואתה מרוויח מזה. המחיר בנוי ממספר שלבים – עלות חלקי החילוף, עלות שעות העבודה של הטכנאי (הזמן הממוצע בה עבד על התקלה במכשיר שלך) ואם השתמשת בשירותים נוספים כגון שירות שליחים עד הבית. לא נגבה כסף על שירות שלא קיבלת. הלקוחות החוזרים שלנו יעידו על כך בפה מלא.
מה צריך יותר מזה? אז זהו, שלא צריך. אנו מחכים לך בכל אחד מהסניפים שלנו על מנת לתת לך את השירות הטוב ביותר.